Stažēšanās sabiedrisko attiecību un mārketinga jomā
Desmit sabiedrisko attiecību speciālisti un projektu vadītāji no dažādiem Latvijas tehnikumiem piedalījās četru dienu stažēšanās programmā Liepājā un Rīgā, lai stiprinātu zināšanas sabiedrisko attiecību un mārketinga jomā.
Kā pielāgoties digitālajam laikmetam? Kādi ir ietekmīga sociālo tīklu satura veidošanas pamatlikumi? Ko varam darīt labāk un mācīties viens no otra? Šīs un citas atbildes no 6. līdz 9. jūnijam tehnikumu darbinieki ieguva Valsts izglītības satura centra īstenotā projekta “Profesionālās izglītības iestāžu efektīva pārvaldība un personāla kompetences pilnveide” stažēšanās programmā izglītības nozarē, sabiedrisko attiecību un mārketinga jomā.
Pateicamies SIA “Kurzemes Biznesa inkubators” par intensīvu un saturīgu programmu ar dažādiem nozaru ekspertiem, PIKC “Liepājas Valsts tehnikums” par dalīšanos savā pieredzē, SIA “Pieturzīmes” valodas ekspertei Aigai Veckalnei par praksē uzreiz ieviešamiem padomiem sociālo tīklu stratēģijas pilnveidošanā.
Stažēšanās programmu īstenoja “Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kamera Igaunijā, Latvijā, Lietuvā”. Pateicamies programmas vadītājai Egitai Provejai par organizatorisko darbu.
Kandavas Lauksaimniecības tehnikuma darbinieki regulāri piedalās Valsts izglītības satura centra piedāvātajās stažēšanās programmās, gūstot pieredzi ne tikai mārketinga jomā, bet arī gūstot zināšanas par lietvedību, personāla vadību, iepirkumu jomu un citām tehnikuma darbībai vitālām sfērām.